Monday, April 9, 2012

GODMORGON

Ett soligt godmorgon till er alla (: Är på mycket bättre humör nu än vad jag var igår kväll. Orsaken var faktiskt skolan. Gymnasiet går verkligen inte som jag tänkt mig och fast jag försöker och kämpar så är resultaten dåliga i varje fall.. Nåja men jag talade med mamma lite och känns bättre redan. Och så är jag jätte glad för att fara till stan idag.

Jag och Ella skall alltså ta scootern till stan och få se vad vi hittar på. Jag älskar när solen skiner såhär. Man kan sitta ute i bästa fall och äta eller fika eller vad vi nu bestämmer oss för att göra ! Skolböcker skulle vi också köpa. Men usch det vill jag inte ! Äh men det är kul vad vi än gör då jag är med henne så det spelar ingen roll vad vi gör !

från min väldigt intressanta bilresa :D

ojojoj.. Borde börja stiga upp tidigare nu igen tills skolan. Åh, lov är så sköna men de gör faktiskt väldigt dåligt för min dygnsrytm ! Men jag skall starta om lite mer än en timme så hoppar nu i duschen och hoppas på att jag hinner slänga in en outfit före jag far ! Ha det bra puss !

No comments:

Post a Comment